Thinspiracja

Thinspiracja

sobota, 23 maja 2015

Oby to nie był błąd

Nie jest dzisiaj najlepiej, ale... zobaczycie.
Od wczoraj postanowiłam codziennie ćwiczyć. 2/2 dni już mam za sobą. Jak dopracuję plan ćwiczeń to wam go kiedyś wyśle.

Co do tych aur... Robiłam to ćwiczenie z książką. Non stop widzę tylko poświatę o tym samym kolorze co od palców. Nie wiemm. Zacznę od medytacji, znaczy bardzej na skupieniu się. Jestem nieco rozbiegana w myślach. Medytowałam dzisiaj tylko 10 minut. Nie mogłam się skupić bo dzieci za oknem darły ryjki i co chwilę mnie coś swędziało i musiałam przęknąć ślinę... Trzeba poćwiczyć to i jeszcze oddychanie.

Przez to wszystko nie miałam czasu na czytanie. Źle się z tym czuję.

Dzień 10 :(

Pół bułki kajzerki z szynką rzodkiewką, pomidorem i szczypiorkiem - 108 kcal
Marchewka - 12 kcal
2 jajka sadzone - 254 kcal
Młoda kapusta zasmażana - 189 kcal
Młode ziemniaki ugotowane - 130 kcal
Kruszonka (surowa bo robiłam ciasto) - 223 kcal
Miska prażonych jabłek - 221 kcal

Razem: 1137 kcal

Rozpusta, ale mam nadzieję, że to co  dzisiaj robiłam spaliło troche kalorii.
Ćwiczenia, sprzątanie pokoju, w tym odkurzanie i mycie podłogi, mycie blatów w kuchni, pieczenie ciasta (szarlotka), zakupy w biedronce (pieszo), wieszanie i ściąganie prania oraz farbowanie mamie włosów.
Nie ma to jak sobota.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz