Thinspiracja

Thinspiracja

piątek, 29 maja 2015

Dobry dzień

Dobry dzień, dobry dzień, ale nadal jest ze mną lęk, że to bez sensu.
W szkole nudziło mi się i błądzilam po internecie. Natrafiłam na pytanie czy dieta 1000 kcal jest dobra dla 13-latki. Oczywiście wszyscy na nie, typowe gadanie, aż tu nagle (pozwolę sobie zacytować):
" E tam, wiem, że będzie zaraz jakiś minus w moją stronę ;o ale mam to w dupie.
Dla mnie to jest to dużo, wiem, że potrzeba jeść 2000 kcal ale ja ogólnie jadłam 1000 na dzień i teraz jestem od 3 tygodni czy tam już miesiąc, nie wiem na diecie "do 600 kcal" czyli nie jem więcej niż 600 kcal dziennie, przeważnie jem ok 200-300 i się tym najadam. Zanim waga zacznie spadać, trochę minie ponieważ organizm pozbywa się wody itd a na końcu tłuszczu ;./. Ale jak już waga zacznie spadać to spada szyyybko, ja chudnę 1 kg co 2 dni ale musiałam poczekać 2,5 tygodnia czy tam 3 tygodnie zanim to nastąpi więc musiałabyś też przez jakiś czas czekać i się nie zrażaj po tygodniu, że czemu nie chudnie bo schudniesz..."

Motywacja.
Poza tym patrzyłam po necie na niskokaloryczne słodycze. Za dużo z tym zabawy, a kalorie i tak są. Wpisałam w wyszukiwarkę: "słodycze 0 kcal". Hihi, a tu taka strona z produktami gdzie prawie nie ma kcal, albo jest 0! Nie mogłam się napatrzeć. Przejżałam wszystko. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać przed zamówieniem gdy zobaczyłam masło orzechowe brak kalorii. Wyobrażacie to sobie?! Haha, kocham to. Póki jest hajs, trza korzystać bo długo tak nie będzie...inna sprawa.
Zgadnijcie ile tego wzięłam.

5x masło orzechowe
2x krem czekoladowo-orzechowy
1x herbata z dużą dawką teiny (0 kalorii oczywiście)
2 x słodzik (5 kcal na 100 g, a 1 opakowanie ma 0,5 kg)

Oj dużo, dużo.
Cena wraz z wysyłką: 187, 80 zł

Powinno przyjść w okolicach 24 h.

Mam lekkie wyrzuty sumienia, a zarazem ogarnęła mnie ekscytacja.

Prez prawie cały weekend nie będzie rodziców, więc mam nadzieję, że się nie dowiedzą.  A mój brat, jak się dowie, że przyszła do mnie paczka to chyba zrozumie, że wzięłam 1 słoik na spróbowanie.
Hahahahahaahah.

Ćwiczę totalnie randomowo. Włączam Chodziaka: Skalpel czy coś w tym stylu, robię rozgrzewkę, trochę jej ćwiczeń i potem jakieś wyzwania. Następnie ABS 4 min dla kobiet i różne ćwiczenia z fitappy. Dziękuję dobranoc.

Na głodzie (nie takim dużym jak przy wcześniejszych ważeniach): 52.6

W centymetrze brak różnicy. Zeszła mi woda.

Dzień. 16

1 smażona kostka filetu z mintaja - 129 kcal
Łyżka masła orzechowego - 139 kcal
Średnia miska truskawek - 84 kcal

Razem: 352 kcal

Co do masła, wywaliłam to masło. Trochę rano wywaliłam na wypadek i podjadłam przy okazji i tak samo po szkole, ale tym razem cały już poszedł i nic nie ma. Poza nutellą (nadal zamkniętą).

JESTEŚCIE SUPER MOTYWAJĄ!
(Kim są ci" jesteście"? haha)

Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz