Thinspiracja

Thinspiracja

piątek, 22 maja 2015

Nic z tego...

To "odchudzanie" nie przynosi efektów. Zastanawiam się nawet nad dietą: Intermittent fasting, ale boję się, że to za dużo kalorii.
Wczoraj ćwiczyłam, a miałam zakwasy tylko w ramionach. Whhy? Dzisiaj też coś tam zrobiłam.

Dzisiaj rozpoczęłam naukę widzenia aur. Nie miałam zbytnio czasu, więc wykonałam tylko ćwiczenie z palcami wskazującymi. Widziałam poświatę lekko zieloną. Nie wiem dlaczego. Może przez to, że dłonie trzymałam nad żółtą ścianą. Mówię wam to widzenie nici idącej od palców jest niezwykłe ekscytujące. Spodziewałam się raczej takiej cieniutkiej nici, a tu taka grupa na połowę palców xd
Jutro zrobię ćwiczenie z książka itd.
Polecam poczytać na ten temat jak i o tej diecie, o której wcześniej wspomniałam.

Dzień 9

Zupa gulaszowa - 303 kcal
Plaster szynki drobiowej -  18 kcal

Razem: 321 kcal

Jeszcze walczę, ale nie wiem jak długo bo efektów brak. W lustrze nie ma różnicy, czyli zrzucone kilogramy to była woda. Wkurza mnie to, że po jedzeniu mam strasznie wzdęty brzuch. Na wakacjach jak będę nad morzem będę musiała jakoś wymigiwać się od śniadań bo na plażę zwykle chodzimy przed południem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz