Thinspiracja

Thinspiracja

wtorek, 20 stycznia 2015

Witam w piekle.

   Cześć, jestem Ola. Postanowiłam założyć bloga. Oczywiście nie będę się ujawniać bo czasami walę jakieś głupoty :D
   Mam 14 lat. Zakładam tego bloga bo chcę podzielić się z wami moją "twórczością". Piszę wiersze i lubię dzielić się swoimi przemyśleniami. Może się też zdarzyć, że wstawię tu jakieś krótkie opowiadanie bo najdzie mnie wena.
   Nie mam jakiegoś określonego czasu co do wstawiania postów. Jak coś będę miała to napiszę :)
Jeżeli już zdecydujecie się przeczytać post, który pojawi się gdzieś w przyszłości to radzę uważać, robicie to na własną odpowiedzialność! Bo jestem dziwna i bardzo chcę was tym zarazić.
    Mój jasnowidzący mózg podpowiada mi, że kolejny post pojawi się jutro. Tak, mam pewien dar.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz