Thinspiracja

Thinspiracja

środa, 21 stycznia 2015

Coś o mnie i książki.

Siema, dzisiaj napiszę coś od siebie. Wiecie już jak mam na imię i ile mam lat :D
Ale to trochę mało, co? Mieszkam w małej miejscowości, którą otaczają same wsie. Ogólnie nic tu nie ma do roboty. Więc co mi pozostaje? Zamulanie na komputerze. Teoretycznie mogłabym gdzieś wyjść pospacerować, ale mi się nie chce...
Słucham rapu, niedawno przyszła do mnie płyta Kali Gibbs - Sentymentalnie, polecam. 
Lubię czytać książki, oczywiście nie wszystkie. Lektur nienawidzę. Jedyne co mi się podobało to lektury z podstawówki: Ten obcy i Szatan z siódmej klasy.
Próbowałam wielu książek. Do gustu przypadły mi książki młodzieżowe, a szczególnie te z domieszką romantyzmu i krwi ;) Jestem w trakcie czytania serii Partholon. Naprawdę świetna.
Poza tym uwielbiam jeszcze serie: Pisane przez życie i Skrzywdzone. Autorzy opowiadają o krzywdach jakie rodzice wyrządzają dzieciom. Jest to albo autobiografia, albo jak w przypadku Cathy Glass, prowadzona rodzina zastępcza.
 Jeżeli nie wiecie co przeczytać to serdecznie zachęcam do przeczytania: Cathy Glass "Czekając na Anioły". W ogóle jak wam się chce to całą jej serię. Zaczynając od: "Okaleczona", gdzie opisane jest m.in. jak autorka postanawia założyć rodzinę zastępczą. 
Okaleczona - Glass Cathy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz