Thinspiracja

Thinspiracja

piątek, 5 czerwca 2015

Nowy cel

Byłoby ok, gdyby nie cholerny filet z indyka na parze od współlokatora. On nawet mi nie smakował...

Motywować będę się tym, że nie jedząc dostanę anemii i wielu niedoborów. Będę chora, a ja lubię być chora bo kiedyś W OGÓLE nie chorowałam. Któregoś razu zachorowałam u babci... na przeziębienie. Pamiętam, że smarkałam w papier toaletowy i co godzinę przynosiłam pełną reklamówkę tego. I ta chęć kichnięcia. To może wydawać się dziwne, ale to dla mnie nowe doświadczenie. Od tamtego czasu, czasami na to choruję. Lecz na nic innego. Nie wiem jak to jest mieć gorączkę... Zjadłam 3 dość duże surowe ziemniaki, przy czym tego samego dnia zjadłam waciki. Nic mi nie było.

Jedynymi chorobami jakie doświadczyłam to właśnie przeziębienie i kiedyś do żołądka przykleiła mi się skórka od pomidora. Grr...

Lubię być chora. Dziwne, ale lubię!
Tylko wymiotowanie to wytwór szatana.

Jak mój brat kosił trawę to na szybko wbiłam do niego do pokoju i zważyłam się. W ubraniu 52,1 kg.
Nie wiem co o tym myśleć.

Jadę jutro do kina. Będę tylko piła cole light, czy tam zero. Duży popcorn ma ok. 1000 kcal, a mamy potem jeszcze iść na obiad. Wiadomo jakie dają porcje i jaką mają kaloryczność. Niewinna sałatka piccante z KFC ma 318 kcal, a mimo to gdy muszę to wybieram ją. Ona jest najbardziej kalorycza ze wszystkich. Według tabeli od kfc, salatka piccolo bez sosu ma 12 kcal..Ale to tylko sałata, zielony ogórek i pomidor. Wybiorę coś o średniej kaloryczności, czyli Brazer - 141 kcal. Nie jest nudna bo ma kurczaka.

Siedzę dzisiaj przy oknie i słucham muzyki. To jeden z tych dni, gdy nie mogę zasnąć. To pewnie dlatego bo.. Ja o tym wiem i mi to wisi, ale gdy mówi mi to mama, to widać, że chce mieć inną córkę.
Moja mama jak miała 15 lat, miała 1 chłopaka. Ja nie wychodzę z domu to... ehh.. moja mama chce inną córkę, nie taką co siedzi w domu, nie przeżywa przygód. Nie ma chłopaka, różnych odpałów z przyjaciółkami.
CHCIAŁABYM ZNIKNĄĆ JEJ SPRZED OCZU ŻEBY NIE MUSIAŁA SIĘ MNIE WSTYDZIĆ!
Ale nie potrafię...

Dzień 23

2 małe placki po wegiersku - 286 kcal
Mrożony mus z truskawek (lód) - 67 kcal
Filet z indyka na parze -  216 kcal

Razem: 569 kcal

Życzę, żebyście pzynajmniej wy nie zepsuli sobie życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz